
Administrativní podpora projektového nákupu týmu Business Administration
Do oddělení Siemens Advanta Development nyní hledáme nového kolegu či kolegyni na part-time, který/á by byl/a podporou v nákupním procesu ostatním členům týmu Business Administration. Jedná se o spolupráci formou DPČ na cca 80 hodin měsíčně. Přidej se k nám a získej zajímavé zkušenosti v dynamickém prostředí mezinárodní společnosti!
What will be your responsibilities?
- podpoře při procesu projektového nákupu
- vyřizování písemné elektronické a telefonické komunikace s dodavateli a v rámci oddělení
- zpracovávání administrativy dle požadavků
- analýze a zpracování dat
What should you possess?
- min. SŠ vzdělání – ideálně VŠ student/ka ekonomického oboru
- dostupnost minimálně 3 dny v týdnu, dostupnost 5 dnů v týdnu výhodou
- komunikativní znalost AJ
- schopnost práce s MS Office (zejména pokročilá znalost Excelu)
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- spolehlivost, pečlivost a samostatnost
- aktivní přístup k práci
Contact form
Leave us your contact details* Mandatory fields
Contact information:
Location: Prague
Siemensova 1, 155 00 Praha
Anna Řenčová
+420 605 536 592
anna.rencova.ext@siemens.com
LinkedIn
Location: Plzeň
Anglické nábřeží 2434/1, 301 00 Plzeň 3
Gabriela Koděrová
+420 605 398 707
gabriela.koderova@siemens.com
LinkedIn
Location: Brno
Škrobárenská 511/5, 617 00 Brno
Jan Štafa
+420 731 397 662
jan.stafa@siemens.com
LinkedIn